مشعل های صنعتی برای کوره های ذوب، ساخت مشعل گاز سوز، دو سوخته، تجهیزات گازرسانی، مشعل سرعت بالا، مشعل سرعت متوسط

رهرو ایده رایان

شرکت تولیدی و مهندسی

سوالی دارید ؟

09112362680
آدرس کارخانه ما
گیلان، صومعه سرا،شهرک صنعتی(2)، خ نسترن 1
09111857717

کتاب کاربردهای عملیاتی تاسیسات برق و گاز

معرفی کتاب

در این بخش قصد داریم کتاب "کاربردهای عملیاتی تاسیسات برق و گاز" را معرفی کنیم.

کتاب فوق یک اثر خوب در حوزه فنی و مهندسی با رویکردی کاربردی می باشد . کتاب فوق در سه بخش عمده شامل تاسیسات گاز صنعتی، برق صنعتی و اتوماسیون صنعتی با رویکردی گاز محور و برق محور و کاربردی می باشد. در حوزه گاز صنعتی در خصوص تاسیسات گاز از تولید تا مصرف در حوزه صنایع، ایمنی گاز، پایپینگ، اکچویتر، سیستم های کنترل گاز، اندازه گیری مصرف، انواع سنسورینگ در حوزه گاز شامل آلتراسونیک، پرشر سوئیچ ها، مترها، تجهیزات کنترل و ... صحبت شده و همه موارد با مثال های کاربردی می باشد. در خصوص برق صنعتی انواع تجهیزات در حوزه صنایع تشریح شده و مثال های کاربردی و عملیاتی برق صنعتی در تاسیسات گاز و کنترل انواع تجهیزات برق در حوزه گاز صنعتی بحث و مثال های کاربردی انجام شده است.همچنین تجهیزات متنوعی در خصوص کنترل مشعل های صنعتی شامل انواع رله های کنترل مشعل متداول مثل LFL ، هانیول و کروم شولدر، انواع نشت کنترل و شر برقی ها، انواع رگولاتورها و... نیز به طور مفصل بحث و بررسی شده است. در خصوص اتوماسیون صنعتی روش های کنترلی در حوزه های گاز صنعتی، برق صنعتی، مدارهای فرمان ، هیدرولیک و پنوماتیک، بررسی اجمالی مداربندی سیستم اتوماسیون PLC، انواع ترانسمیترهای فشار، جریان، انواع انکودرها، مثال های کاربردی در حوزه ابزار دقیق صنعتی و انواع درایوهای صنعتی شامل معرفی و راه اندازی و سنسورینگ و ... مفصل بحث و بررسی شده است.

کتاب فوق به همت مهندس "سید سجاد موسوی" نگارش شده و در تابستان 1403 چاپ شده است. همانطور که در پیش گفتار مولف نوشته شده است وی مدت 15 سال در صنایع به صورت کاربردی و عملیاتی کار کرده است و لذا مطالب کتاب فوق کاملاً آگاهانه و در متن مولف ملموس است که وی چالش های صنعت را درک کرده و سعی کرده است تجربیات ارزشمند خود را در قالب نوشته به دیگران هدیه دهد. باید قبول کرد انتقال تجربه در قالب کتاب کاری بس دشوار و سخت می باشد و نیاز به همت والایی دارد. مع هذا و کذالک کتاب خوبی است !

فهرست مطالب کتاب به قرار زیر است:

فهرست مطالب کتاب

فهرست مطالب کتاب

کتاب کاربردهای عملیاتی تاسیسات برق و گاز

کتاب " کاربردهای عملیاتی تاسیسات برق و گاز" در انتشارات قدیس چاپ شده است. برای خرید کتاب می توان مستقیم از نشر قدیس یا از کتاب فروشی های معتبر و مراکز پخش خود انتشارات قدیس سفارش داد.

مدیر مسئول: یوسف باوند سوادکوهی - همراه : 09366490355 (پیمان باوند)

تلفن: 66411381 -66715255 -66403548

09195507125 - 09195713707

آدرس: خ. انقلاب، خ. دوازده فروردین، بن بست حقیقت، پ. 4، واحد 5.

شابک کتاب کاربردهای عملیاتی تاسیسات برق و گاز

کتاب کاربردهای عملیاتی تاسیسات برق و گاز در سبک فنی مهندسی نوشته شده و کاملا کاربردی نگارش شده است.

کاری از واحد تحقیق و توسعه

شرکت رهرو ایده رایان